Vaša korpa je prazna!

Česta pitanja

Česta pitanja

Da li je moguće plaćanje prilikom preuzimanja?

Plaćanje prilikom  preuzimanja je omogućeno kupcima iz Srbije. Sam sajt nudi tu opciju prilikom procesa naručivanja.

Kako da znam kolika je cena poštarine?

Masa u kg.

Cena u dinarima

PDV 20%

Cena sa PDV-om

0.35-0.5 Dokumenta

183.33

36.67

220.00

0.35-1

225.00

45.00

270.00

1-2

266.67

53.33

320.00

2-5

350.00

70.00

420.00

5-10

458.33

91.67

550.00

10-15

566.67

113.33

680.00

15-20

666.67

133.33

800.00

20-30

791.67

158.33

950.00

30-50

1041.67

208.33

1250.00

Šta se dešava sa pošiljkom ukoliko se u vremenu isporuke ne nalazim na adresi (na poslu sam, u gradu i sl.)?

Prilikom registracije na našem sajtu, obavezni ste da ostavite Vaš broj telefona. Naša preporuka je da to bude broj mobilnog telefona. Telefon, između ostalog, služi kako bi Vas kurir kontaktirao ukoliko niste na naznačenoj adresi. Tom prilikom možete se dogovoriti direktno sa kurirom o mestu i vremenu preuzimanja paketa.

Za koje zemlje je omogućeno plaćanje prilikom dostave?

Plaćanja prilikom dostave je omogućeno za Srbiju.

Za koje vreme ću dobiti pošiljku koju sam naručio?

Slanje pošiljki za Srbiju vrši se svakim radnim danom u 10.00 h. Pošiljke koje se naruče tokom vikenda biće poslate u ponedeljak u 10.00 h. Pošiljke se šalju ekspres kurirskom službom koja garantuje isporuku narednog dana od dana slanja (osim nedeljom).

Vaš sam kupac i na email dobijam poštu sa naslovom Promena stanja narudžbe. Šta to znači?

- odmah pošto izvršite naručivanje stiže vam email o statusu narudžbe sa naznakom „nerešen“, što znači da ste uspešno izvršili naručivanje u našoj online prodavnici, te da je narudžba u procesu rešavanja.

- po prijemu Vaše narudžbe, naš operater menja stanje narudžbe u „obradjuje se“ i obaveštava kupca na mail o promeni stanja narudžbe. Ovim započinje proces pakovanja, adresiranja i organizovanja transporta pošiljke.

- zadnje stanje narudžbe je „poslato“. U momentu kad dobijete na svoj email obaveštenje o promeni statusa narudžbe sa naznakom „poslato“, vaša narudžba je uspešno uručena kurirskoj službi i veoma brzo je očekujte na adresi koju ste naveli (za Srbiju to je odmah sutradan).

Kako da primenim kupon popusta na svoju narudžbu?

Ukoliko posedujete kupon popusta, možete ga veoma jednostavno primeniti i ostvariti popust u našoj prodavnici. Kad odaberete željene artikle, kliknite na dugme „korpa“ (gornji deo sajta). U donjem delu otvorene stranice videćete dugme „koristite kupon kod“, selektujte dugme i pojaviće se polje gde ćete uneti svoj „kod“ kupona. Zatim kliknite na dugme “iskoristi kupon“. Ukoliko je kupon važeći, odmah ćete dobiti tekst sa potvrdom. Posle ovoga možete nastaviti proces naručivanja i pre konačne potvrde videti ostvareni popust.

Da li negde mogu pogledati vaše artikle?

Sve artikle možete pogledati u prodavnici „Vodomar“ u ulici Vojvodjanska br. 3 (iza Limanske pijace) u Novom Sadu.